Jump to content
mamun

Lego City Trains 2018 с нови PF - коментари

Recommended Posts

Дистанционното различно ли ще е или така ми се струва.
Какво е това изображение Powered Up...

P.S. Ето какво намерих...

"Both feature the new Power Functions system, which includes a new controller."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, благодаря за темата!

Новото поколение power functions се очакваше от известно време.

Да се надяваме, че новия контролер ще използва Bluetooth.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема съм писал каквото знам за новите конектори. Трябва да се потвърди дали и при влаковете се използват същите.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, legohead написа:

Здравей, благодаря за темата!

Новото поколение power functions се очакваше от известно време.

Да се надяваме, че новия контролер ще използва Bluetooth.

На мен ми е интересно дали ще има промяна в мощността на мотора - повече мощност, повече вагони ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, но все пак time will tell дет се вика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще е нещо козметично...
Чакаме да видим...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми направи впечатление, че в единия влаков сет няма стрелка (релса), а в другия има само 1 (вместо 2).

Днес вече разбрах причината :

lego-60238-city2.jpg

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пътническите влакове от последните години мисля винаги са без стрелки. Само един кръг от релси.

Но товарния наистина са го прецакали без 1 стрелка! Като че ли ги подаряват тези сетове.

 

А тук наистина липсва трета стрелка  :D:blink::D...lego-60238-city2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го дистанционното по-отблизо
Предишния дизайн май повече ми допадаше, както и въртящите се колела за управление на скоростта.
Тук доколкото виждам ще се натискат бутони.

LEGO-City-Trains-Fall-2018-10.jpg?fit=720%2C960&ssl=1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата ключова разлика е зеления бутон по средата, който доколкото мога да придположа е за pair-ване.

Би следвало в едно и също помещение да могат да се свързват повече от 4 дистанционни, което беше ограничението на предишната платформа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикуваха и снимка на задната част на кутията. Вижда се, че влака може да се управлява и с gsm. Има и снимка на новата батерия, която най вероятно ще е с интегриран Bluetooth

"The Bluetooth technology is not compatible with older train products"

 

train.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук забелязвам вагон ресторант :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задната част на кутията и на другия влак.
 

40470639710_943ccd5f0e_h.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34048625_10157204455056754_1670014951202

Факти:

на снимката се виждат 2 дистанционни управление, закачени  1 за друго.
копчетата се завъртат на 360 градуса

 

Разсъждения:

Прави ми впечатление, че зеления бутон за свързване към bluetooth приемник е идентичен с този на WeDo 2.0  и Boost. 
Също така забелязвам, че за разлика от PF дистанционните, няма селектор за избор на канал. Предполагам че е предвидено 1 дистанционно да управлява САМО 2 функции. Ако искате да командвате 4 фукнции едновременно, трябва да свържете 2 отделни дистанционни към 2 отделни приемника.
Ако приемниците са с вградени батерии, то това би означавало че за всеки 2 функции ще са ви необходими нови 6 батерии (или 1 литиевополимерна). Времето ще покаже :)

 

 

 

Още снимки:

34017494_10157204199931754_5354437733949

 

34054190_10157204200041754_1877789139517

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за мен определено е стъпка назад.
В момента освен, че може да се управляват до 8 влака с едно дистанционно, но може и фаровете да се включват и изключват!!!
Един влак - едно дистанционно - много разочароващо. 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждайки новия каталог на Лего за 2018 попаднах на това изображение, което искрено ме забавлява доста.
Все едно е правено след тежък ергенски запой или нещо друго...Знам че изображенията на Лего нямат претенции за някакъв свръх реализъм, но тук липсва и елементарна достоверност... :lol:

Първо влаковете са с някакъв брутален наклон един спрямо друг.

Второ гледайки неопънатото въже на крана оставам с впечатлението, че железничаря се е метнал, като с бънджи... :lol:

Трето железничаря по-подхожда да е в изображение на DC - примерно Супермен. С едната ръка държи куката, а с другата цялото дърво! И го отмества точно преди да премине скоростния влак...!? :lol:

Защо му е кран тогава - направо да го метне горе на вагона... :lol:

image.thumb.png.2747b99bd416b53799cf5284f8912817.png

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
If you have more than one remote control, you can identify them by just clicking the power button of the battery box. The LEDs of both remote control and Battery box will change their color. Furthermore this change is maintained in the next connection. Range of work is around 4m.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I found a bug in the receiver. When you switch on it, you can increase and decrease the speed step by step by using the remote controller buttons "+" and "-". But when you come back to the "zero" speed with the "+" or "-" button, the PWM is still working, and you can hear it. Only when you push the red button of the controller, the motor is completely switched off. Then if you repeat the process of increasing and degrading the speed with the "+" and "-" buttons, "zero" speed is really "zero".

You can hear what I say in the video

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашето съдържание трябва да бъде одобрено от модератор

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарежда...

  • Потребители разглеждащи страницата

    No registered users viewing this page.

  • Подобни теми

    • От mamun
      Като писах в една друга тема, реших да вложа малко средства и да тествам продуктите на една до скоро непозната за мен полска фирма за печат на custom 3d релси и аксесоари.
      Фирмата за казва TrixBrix. Поразгледах какво правят и ме впечатли, че освен многото видове стрелки имат и сетове за повдигане на релсите. Сетих се и че си говорихме за подобно нещо преди  и по време на изложението в политехническия музей. И ето че след седмица прекарана в чуденки и подпомогнат от определени постове в други теми, реших да си пробвам късмета . Плащането стана лесно с paypal и пратката беше изпратена с тракинг номер. Седмица след това вече, държа пакета в ръце.
      Какво поръчах - Wye Switch , Triple Switch Supports Bundle (включващ два Incline Supports  и един Highest Supports ) и един Buffer Stop. Като free gift към поръчката получих и един Crossing 90 deg.
      Ще се опитам като остане малко повече време да ги снимам и опиша по-подробно.
      Ето и едно видео от канала им :
       
       
       
    • От legohead
      Пускам темата покрай интереса на Васко.

      За референция съм използвал тези две снимки:


       
       
      Направих ЛДД файл: 

      train_bogie_vertical_axle.lxf
      Важно: Модела в ЛДД не е тестван!!!
       
       
      Първия модел във ЛДД файла съм направил 1:1 по снимките:

       
      Втория модел е моя преработка с цел по-устойчива конструкция.



      Разликата е в това, че съм използвал 2 кватратни рамки, които да държат предавките. Разбира се тези части са относително скъпи ...


       
       
       
      Последното което искам да отбележа, е че съм  че съм прекарал вертикалната задвижваща ос през тази "вътряща плоча" 4х4 с цел да намаля триенето. Необходимоста за това е поради факта, че не е препоръчително задвижващата ос да е единствената точка на контакт м-у талигата и шасито на влака.

      смятам че това решение ще има доста голям ефект да намали триенето и износването на задвижващата ос

       
      Пояснение:
      Кръглата част "щраква" към основата и се получава доста стабилна сглобка. Реално това ще бъде връзката м-у талигата и влака
      Задвижващата ос ще се върти вътре свободно


      P.S.
      Пиша темата набързо, и ви моля да пишете ако има нужда да редактирам/пояснявам за да е по-добре четимо и разбираемо.

       
       
    • От ShadowSFear
      Случайно попаднах на луди отсечки за влакове, като за по-спецялно не са вкъщи, а на открито.
       

      - 4 гледни точки 

      - Влакчето даже минава през аквариум/езерце с рибки, лего кораби и модели от подводната серия. 
      Поздрави,
      ГАТ
    • От mitaka_jr
      За Коледа ще ми подарят този влак.
       
      http://www.mytoys.de...1.09.01/3623202
       
      Искам да ви попитам какви релси допълнително да си взема. Не искам само да се върти в кръг, а искам да има и разклонения. Но нещо не мога да се ориентирам кои от всички ще са подходящи за това.
       
      Мерси предварително.
    • От legohead
      Здравейте!
       
      Смятам, че ще е добре да обсъдим как да организираме нещата с влаковете за следавщите ни изложения. Честно казано малко ми липсваше ритмичното потропване на колела по релсите на последното изложение Разбира се си давам сметка, че последния път нямахме условията да ги подкараме, но се надявам занапред да разрешим това препядствие.
       
      От последното ни изложeние в Сердика център от тази година си спомням, че варианта със сменяне на батерии на PF влакове не е реализируема опция. Първо че излиза неразумно скъпо да купуваме самите батерии, второ че отнема страшно много време самото им сменяне. И дума да не става да го правим отново!
       
      Та затова ви моля да обобщим:
      С какви и колко релси разполагаме сумарно? (в това броя най-вече Боби и Жоро В.)
       
       
       
      Колко от тях са 9v и колко са PF
      Какви мотори за влакове имате: отново колко от тях са PF и колко 9v стандарт.
      Как да захранваме влаковете по макетите оттук нататък: разполагаме ли с достатъчно LiPo батерии за влаковете или трябва да мислим 9v захранване с постоянен ток по релсите.
      Някой има ли нужда от ремонт на порведени влакови мотори, смяна на кабели и т.н.
       
       
       
      При нужда ще проуча подлежат ли на ремонт електрическите компоненти на 9v влаковете, и колко би струвала подмяната на неработещите части.
      Не на последно по важност място искам да разбера и кои от вас имат желание да предоставят влакове в движение за следващите изложения, и какво ще им бъде необходимо за целта.

      Ще се радвам всички влако-притежатели да споделят мнението си в тази тема!
       
      Списък на наличностите:
      8 бр. прави релси PF (Атанас, ...)
      20 бр. завои PF (Атанас, ...)
      1 комплект стрелки PF L+R (Атанас, ...)
      16 бр. гъвкави сегменти PF: (Атанас, ... )
      1 бр. мотор за влак PF (Атанас, ...)

×