Jump to content
legohead

Публичен календар на клубните събития

Recommended Posts

С цел удобство редактирам първото мнение с новата информация:

https://calendar.google.com/calendar?cid=bGViZ29iZ0BnbWFpbC5jb20

С помощта на Сашко добавихме календара и на началната страница:
Screenshot_7.thumb.jpg.b89dea46a1ff3858e387d54e2759cd90.jpg

Ще потърся начин как да споделя календара, така че да бъде видим и във форума.

 

Цитат

Реших да ви питам, дали чувствате нужда от календа във форума? едно време имахме, и се показваха линкове на дните, в който има някакво събитие.

Предвид, че реално го използваме само за клубните срещи и евентуално за изложения, засега не съм предценил че ни е необходим. Достатъчно лесно е да се види в новините кога е следващата клубна среща или изложение.

Споделете и вие какво мислите моля - ако кажете, ще сложа календар.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз едвали ще го използвам, срещите ги обсъждаме в форума кога ще са , а пък изложенията са прекалено малко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавих глобалните съобщения с цел чрез тях да оповестяваме предстоящи събития (срещи, изложения и т.н.)

 

Аз лично не виждам нужда от това да има истински календар.

 

Интересува ме какво мислите вие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 9/21/2013 at 15:05, legohead написа:

Достатъчно лесно е да се види в новините кога е следващата клубна среща или изложение.

 

Според мен вече е време да има накакъв споделен календар (публичен или само членове) с датите на срещи изложения и всякакви евенти. Личното ми менение че почти всеки има Google профил и техния календар е читав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен за календара. Само за членовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отзивите. Ще проуча възможните варианти. Евентуално ще се наложи да закОпуваме готово решение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Stormfury написа:

За какво ни е реално? 

вече 3 пъти се случва да има объркване кога се реди или прибира изложение, леко неясно е кога има сбирки също така. Струва ми се че организационно ще е по-прегледно да има календар.

Например LugBulk нещата също може да са записани, така може да не трябва да се регистрираме в последния момент (Сори Бинев не се сдържах, peace!)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създадох публичен google календар:
https://calendar.google.com/calendar?cid=bGViZ29iZ0BnbWFpbC5jb20

Копирах линка в първия коментар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го ползвам, но никой не въвежда събития и дати в него, така че не знам колко е полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово.

Който би искал да знае как се добавят събития нека каже :)

 

Screenshot_3.thumb.jpg.11c3f5c9fcc1e0e9924a6e9fec370a85.jpg

 

Screenshot_4.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го ползвам, но не съм се сещал да добавям събития в него

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашето съдържание трябва да бъде одобрено от модератор

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Зарежда...

  • Потребители разглеждащи страницата

    No registered users viewing this page.

  • Подобни теми

    • От legohead
      Здравейте!
       
      Смятам, че ще е добре да обсъдим как да организираме нещата с влаковете за следавщите ни изложения. Честно казано малко ми липсваше ритмичното потропване на колела по релсите на последното изложение Разбира се си давам сметка, че последния път нямахме условията да ги подкараме, но се надявам занапред да разрешим това препядствие.
       
      От последното ни изложeние в Сердика център от тази година си спомням, че варианта със сменяне на батерии на PF влакове не е реализируема опция. Първо че излиза неразумно скъпо да купуваме самите батерии, второ че отнема страшно много време самото им сменяне. И дума да не става да го правим отново!
       
      Та затова ви моля да обобщим:
      С какви и колко релси разполагаме сумарно? (в това броя най-вече Боби и Жоро В.)
       
       
       
      Колко от тях са 9v и колко са PF
      Какви мотори за влакове имате: отново колко от тях са PF и колко 9v стандарт.
      Как да захранваме влаковете по макетите оттук нататък: разполагаме ли с достатъчно LiPo батерии за влаковете или трябва да мислим 9v захранване с постоянен ток по релсите.
      Някой има ли нужда от ремонт на порведени влакови мотори, смяна на кабели и т.н.
       
       
       
      При нужда ще проуча подлежат ли на ремонт електрическите компоненти на 9v влаковете, и колко би струвала подмяната на неработещите части.
      Не на последно по важност място искам да разбера и кои от вас имат желание да предоставят влакове в движение за следващите изложения, и какво ще им бъде необходимо за целта.

      Ще се радвам всички влако-притежатели да споделят мнението си в тази тема!
       
      Списък на наличностите:
      8 бр. прави релси PF (Атанас, ...)
      20 бр. завои PF (Атанас, ...)
      1 комплект стрелки PF L+R (Атанас, ...)
      16 бр. гъвкави сегменти PF: (Атанас, ... )
      1 бр. мотор за влак PF (Атанас, ...)

    • От OneOfAll
      Ето на какво се натъкна бат Емо

       
      Можем да го тестваме някой път и да пробваме да го приложим като игра!
    • От OneOfAll
      Здравейте,
      Днес сглобих модел 76058 и видях, че има страхотен ъгъл с кутии за вестници, кофа за боклук и светофар и стоят страхотно. Консултирах се с Дидо относно светофарите и също така проверих снимки от последното изложение, но не видях да имаме един светофар в CITY дисплея. Този, който е в сета е страхотен. Моля вижте модела и си кажете мнението.
       
      Направих темата, тъй като останах с впечатлението, че Наско никак не харесва Super Heroes и не ги иска в CITY дисплей, макар да стоят супер, но това е друга бира. Разбира се не искам това по никакъв начин да го обиди, но с удоволствие бих предоставил тази част да се сложи в макета, а и може да се направят още светофари за в бъдеще.
       
      Peace out
    • От OneOfAll
      Ето какво можем да направим от friends частите, ако никой не се интересува от тях:
      https://modularsbykr...ends-buildings/
       

       
      Мисля, че биха стояли прекрасно в един CITY дисплей на отделна уличка:
      Friends Modular Street by Kristel, on Flickr
       
      Както сте се събирали за Minecraft проекта, така можем да се съберем и да ги направим. Ще останат за клуба и ще могат да се ползват по изложения.
    • От MetroiD
      Ъпдейтвам първия пост с актуализирана информация:



      От миналото изложение си мисля (и забравям) да ви предложа да приложим нещо, което Жоро беше направил отдавна (а именно - още на "Играта продължава" през 2010г). Става въпрос за следното: Да използваме информационни табелки с размер А5 примерно, на които да представяме информация за нещата, които сме изложили. Примерно Жоро може да направи пак по една табела за жълтата и червената къща и да пише същото - че са пресъздадени модели на съществуващи в София сгради - примерно със снимки на оригиналните сгради; а пък за другите две модулни да пише в други една или две табелки там разни други неща, ако иска... Камен може да представи по някакъв интересен начин "щипката"; Андрю може да драсне някакво резюме на Техниците; Ангел и Жоро - на техните Star Wars изверги; Тони - на поредната яка диорама... Аз примерно в една табелка смятам да дам инфо за официалните модулни сетове, в друга да пиша за двата VW буса, в трета - за влаковете и така...
       
      Какво мислите по въпроса? Трябва само да решим какво точно да бъде оформлението, така че да е приблизително еднакво за всички? Аз предлагам да се вписваме в максимум 1500 символа като обем на описателния текст, като колкото повече допълнителни снимки, толкова по-малко текст... Разбира се, всеки сам ще си измисля какво да пише (и дали изобщо му се занимава) и ще дава снимки. Камен се съгласи да направи окончателния дизайн и да ни ги ламинира, за да са готови за бъдещи изложения.
       
      Същия вид табелки викам да направим и за клубО - малко инфо за нас, за съответното изложение, за Пешо и Рада и т.н...
×