legohead Публикувано Октомври 10, 2013 Share Публикувано Октомври 10, 2013 Със сигурност на всеки се е случвало да не успява да намери някоя част от комплект, който дълго време е стоял разглобен. Още по-неприятно е след като си купите нов модел, да се окаже че в кутията липсва някой елемент. Ето какво можете да направите в такива случаи: 1. Липсва ви част от нов комплект В случай, че ви липсва някоя част от чисто нов комплект, можете да се свържете директно с компанията ЛЕГО. На техния сайт има специален раздел, където можете да поискате липсващата част. Същата услуга важи и ако в комплектът ви е имало дефектни или повредени части. Въпросният раздел можете да намерите на този линк: https://service.lego...parts#BasicInfo Ако ви липсва част от чисто нов комплект, изберете опцията "My new set has a missing piece". След като изпратите вашата заявка за липсваща част, ще получите информация как можете да я получите директно от LEGO. 2. Искате да закупите отделни части в България Ако искате да закупите части на територията на България, които ви липсват или просто са ви нужни, можете да го направите от БО ХОБИ. Това е магазинът с най-голямо разнообразие от части по избор, които можете да поръчате и да вземете на място още същия ден. Ако пък не сте от София, могат да ви бъдат доставени по куриер. Разгледайте тук: http://bricks.bohobb...ex.php/cPath/69 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legohead Отговорено Декември 10, 2013 Автор Share Отговорено Декември 10, 2013 (Редактирано) Днес случайно научих, че от България (както и другите източно балкански страни) вече НЕ Е в списъка със страни, от където можете да поръчате липсващи или дефектни части за комплекти, които сте закупили нови. Услугата за изпращане на липсващи части отново обслужва и България! Редактирано Февруари 13, 2014 от legohead Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola Bathory Отговорено Декември 10, 2013 Share Отговорено Декември 10, 2013 Днес случайно научих, че от България (както и другите източно балкански страни) вече НЕ Е в списъка със страни, от където можете да поръчате липсващи или дефектни части за комплекти, които сте закупили нови. Не знаех, че България някога е била в този списък. По същия начин, по който от официалния магазин на лего.ком не доставят до България. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetroiD Отговорено Декември 12, 2013 Share Отговорено Декември 12, 2013 Благодаря за heads-upa. Ще разуча въпроса и ще върна информация, когато разбера нещо конкретно относно причината. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legohead Отговорено Февруари 13, 2014 Автор Share Отговорено Февруари 13, 2014 С радост споделям с вас, че услугата за получаване на липсващи части от модели отново покрива и България! Благодаря на Боби, че сигнализира за този проблем Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MetroiD Отговорено Февруари 13, 2014 Share Отговорено Февруари 13, 2014 Ян даже не беше наясно, че е имало такъв казус. Явно става въпрос за гаф в системата; добре, че ми каза и съжалявам, че не реагирах по-навреме... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stormfury Отговорено Март 29, 2023 Share Отговорено Март 29, 2023 Ако ви се случи при закупуване на сет да ви липсват части, или пък да счупите при сглобяването/разглобяването на сета, може да потърсите помощ от LEGO. Отивате на https://www.lego.com/en-gb/service/replacementparts и спрямо вашият случай, избирате Missing Bricks или Broken Bricks. Сигурно част от вас знаят, че за един период от време LEGO имаха проблем с частите в кафяво ( за незнаещите - https://brickshow.com/2018/12/problem-brittle-lego-reddish-brown-bricks-solved ) В моят случай, при разглобяването на сет 4195, счупих 2 броя Reddish Brown Tile 2 x 2 with Groove. Избрах си Broken Bricks, след което следвах стъпките: 1. Избор на локация 2. Въвеждане на номер на сет 3. Избор на частите които са счупени. Ако под дадена част Add to Bag е в жълто и има удивителна, това означава, че тази част не налична и няма как да ви я изпратят. Също така за улеснение на търсенето има филтър за сортиране по цвят, като тук групира по няколко цвята близки един до друг. 4. След като кликнете на желата част Add to bag, излиза прозорец в който да опишеше, какъв точно е бил проблема. В моят случай, написах това което се е случило, че при разглобяването са се счупили. 5. За написването на тази тема добавих 2 части в количката. Те се появяват от дясно, като всяка има падащо меню за избор на необходимият брой, като той не може да надвишава максималния брой от дадената част в този сет. 6. Следва бланка в която да си въведете личните данни и адрес на който да изпратят частите. След това потвърждение и преглед. След като сте минали през всички стъпки, на мейл адреса, който сте посочили, ще ви изпратят мейл с който да ви информират, че вашата заявка е направена, и ако им трябва допълнително информация, ще ви потърсят. Ако не им трябва, веднага след като обратят заявката ви, ще ви пратят друг мейл с който да ви информират, че частите са изпратени и ще пристигнат до 21 работни дни. При мен пристигнаха за 1 седмица (5 работни дни). Ами това е всичко, надявам се да ви е била полезна тази информация! 2 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibona Отговорено Април 1, 2023 Share Отговорено Април 1, 2023 Частите пътуват с Български пощи, без проследяване. При мен едни се изгубиха, поръчах ги пак. Ако има проблеми с поръчката - пишете на спорта на Lego, които винаги са много отзивчиви. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.