StoyanG Публикувано Март 7, 2014 Share Публикувано Март 7, 2014 Аз съм начинаещ имам 3 сета от Technic и комплект Znap ,нов съм и не знам как да споделям снимки за това използвам мобилен кран версия 2 http://prntscr.com/2yjqdo ,трактор с ремарке http://prntscr.com/2yjr2k , по -малък трактор http://prntscr.com/2yjrny Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legohead Отговорено Март 7, 2014 Share Отговорено Март 7, 2014 Добро начало на колекцията Тази тема е предвидена за MOC-ове или самостоятелни модели. Видях, обаче че от заглавието това не ставаше съвсем ясно, и затова го редактирах. Можеш ли да определиш дали предпочиташ да държиш комплектите си сглобени, или би имал желанието да ги разглобиш и да използваш частите за построяването на модел измислен от теб? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola Bathory Отговорено Март 7, 2014 Share Отговорено Март 7, 2014 Мисля, че е време за такава тема във форума ни. Наскоро двамата с Вера бяхме във Виена и посетихме двата фирмени магазина на Lego там. Това е по-голямата част от покупките, плюс още един комплект от 3 минифигурки "наприви си сам" и една малка кофа с части от brick wall-а и две Lego VIP карти. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StoyanG Отговорено Март 7, 2014 Автор Share Отговорено Март 7, 2014 За сега мисля да ги запазя цяли ,но скоро ще разглобя крана за да си направа паяк за трактора ,понеже е 1800 части и няма да имам парите за всичките Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legohead Отговорено Март 7, 2014 Share Отговорено Март 7, 2014 да са ви честити новите придобивки! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...