train_bogie_vertical_axle.lxf
Важно: Модела в ЛДД не е тестван!!!
Първия модел във ЛДД файла съм направил 1:1 по снимките:
Втория модел е моя преработка с цел по-устойчива конструкция.
Разликата е в това, че съм използвал 2 кватратни рамки, които да държат предавките. Разбира се тези части са относително скъпи ...
Последното което искам да отбележа, е че съм че съм прекарал вертикалната задвижваща ос през тази "вътряща плоча" 4х4 с цел да намаля триенето. Необходимоста за това е поради факта, че не е препоръчително задвижващата ос да е единствената точка на контакт м-у талигата и шасито на влака.
смятам че това решение ще има доста голям ефект да намали триенето и износването на задвижващата ос
Пояснение:
Кръглата част "щраква" към основата и се получава доста стабилна сглобка. Реално това ще бъде връзката м-у талигата и влака
Задвижващата ос ще се върти вътре свободно
P.S.
Пиша темата набързо, и ви моля да пишете ако има нужда да редактирам/пояснявам за да е по-добре четимо и разбираемо.